Selasa, Jun 23, 2009

Ajak kopek besor

Assalamualaikum, geng geng afat 13...aku ni ajak 0850 , dia orang panggil aku ajak ko...k beso aku dah lama nak joint dalam blog ni tapi aku tak tau nak contack sapa, mujur amjiran beritau aku pasal blog ni, jadi aku pun follow lah. kebetulan baru ni aku ada ikut member2 pergi ziarah Bob, dapat lah jumpa balik sebahagian kawan kawan intake 13. Untuk kawasan kuantan ada beberapa orang sudah menetap di kuantan ni seperti aku sendiri, jaafar ikang, dzul, razali rawang dan amjiran, Kita orang ada buat perjumpaan seminggu sekali kat dataran Gambut Kuantan, pada malam khamis. Tempat tu sempoi jugak sebab sambil minum2 boleh gak dengar muzik akustik dari pemuzik akustik tempatan. Sekali sekala jumpa gini best jugak, boleh sembang2 kisah lama lama. Ok lah buat julung kali nya nanti ada bahan bahan yang lagi gempak akan aku siar kan.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!