Isnin, Jun 28, 2010

Azhar Sumo..


Pada 26hb baru ni aku dapat berkunjung kerumah 530730 App Azhar sumo di Kepala Batas. Tujuan kesana nak daftar anak di Uitm Penang kat Permatang Pauh. Aku pergi dgn bas,mujur lah ada skot kita Azhar Sumo ni,mudah lah sikit kerjanya..

Kelihatan Azhar dan isterinya seorang cikgu sedang melayan aku bersembang sambil minum pagi..


Dapat pulak jumpa dengan Shukur kebetulan rumahnya dekat rumah Azhar, sembang pasai anak2 la..anak shukor buat persediaan utk oversea, anak Azhar buat asasi kat UM..baguih betui la no..bapak dulu tak da pluang.. dapat kat depa lah..anak2.



Anak aku Hafeez dgn Qayyum punya lah seronok makan nasi masakan utara..Azhar dok bayaq smua aku tak bleh wat apa aa!..tapi belah sana makan memang best dan murah.















Sempat aku abadikan gambar kenangan dibilek bacaan dirumah Azhar di tingkat atas banglow nya yg begitu damai sekali..





Begitu selesa sekali selama satu hari aku duduk rumah Azhar sumo ni..dari mula aku sampai hingga lah aku nak balek azhar serve aku dgn anak aku..terima kasih daun keladi lain kali jumpa lagi.

Tiada ulasan: