Ahad, Ogos 22, 2010

Berbuka diperkarangan Masjid Sultan Ahmad Ahah Kuantan..

Semalam 21 hb ogos ada majlis berbuka puasa Afats Induk kat KL, tapi aku buat majlis aku sendiri kat depan masjid Sultan Ahmad Ahah Kuantan. Aku ajak Amjiran, Zali rawang tapi dia org ada hal..call jpor terus tak ada jawapan, jadi aku ngan famili aku je lah meraikan nya...
Alhamdulillah seronok..ialah raya bagi yg berpuasa adalah apabila tiba saat berbuka, raikan walau dimana pun..






Bazar Ramadhan yg terletak bersebelahan dgn padang MPK 1 ni mempermudahkan org ramai membeli juadah berbuka disini..aku beli kat sini je.



Kena pergi awal sikit sebab senang parking..kalau lambat masalah sikit, orang ramai sangat kena lah pulak semalam cuti lagi lah ramai nya...



Tapi seronok..lepas berbuka terus ke masjid besar utk solat maghrib berjemaah...

Tiada ulasan: