Selasa, Julai 14, 2009



Hah ! kau tengok tu betapa bagusnya brader brader G12 tu, tolong aku dengan Shukur cuci senjata HK . Mereka ni NCO2 yg berkelibar tu. Setahu aku dari kiri App kpl Khalid ( sekarang ni pegawai tinggi dlm TUDM ), Sebelah dia tu sapa aa..yg badan besar tu ,sorry la aku lupa . Sebelah Shukur tu yg hujung tu kembar antara Hassan ke Hussin gitu dan sebelah dia tu yg tinggi tinggi gitu sapa erk..lupa aku . Tolong ingat kan kalau sapa sapa tau..

Ajak...aku tambah sikit....yang sebelah Khalid tu, App Sjn Kasim org banting sekarang menetap kat Melaka. Dulu dia satu syarikat dengan aku (Zetro Services) tapi dia tak tahan badi dia cabut awal balik Melaka.

2 ulasan:

khalid 660 berkata...

tak sangka lah kau ada simpan gambar-gambar lama. saya punya gambar-gambar lama semuanya dah hilang sbb dok asyik pindah randah aje.
yang duduk sebelah syukur tu, app kpl nordin (sekarang dia tinggal di melaka, kalau tak silap dia buat kerja-kerja kampong aje) dan seorang lagi tu app kpl hassan (sekarang tokeh kain kat jalan tunku abd rahman, dia ada 3 kedai kain kat jalam TAR. app sjn kassim lak sekarang tinggal kat pengkalan balak melaka.... saya pulak masih dalam servis lagi, sekarang ini kat Universiti pertahanan Kem sg besi sebagai pensyarah. Pencen... tunggu sampi umur 56 tahun, insyALLAH.

ajak berkata...

Terima kasih banyak brader Khalid kerana beri respon kepada gambar kami. Saya sebenar nya tak pernah jumpa brader sejak keluar Afats, Alhamdulillah dengan ada nya blog sebegini boleh kita berinteraksi kembali walaupun tak berjumpa...